My Account
0,00 zł
Üzletszabályzat
A jelen Üzletszabályzat meghatározza a PATON Europe Sp. z o.o., székhelye Rzeszów, által a https://paton.pl webáruházon (a továbbiakban: “Webáruház”) keresztül végzett értékesítés általános feltételeit, szabályait és módját, valamint meghatározza a PATON Europe Sp. z o.o., székhelye Rzeszów, által nyújtott ingyenes elektronikus szolgáltatások nyújtásának feltételeit.
§ 1 Fogalommeghatározások
Üzleti napok – a hét hétfőtől péntekig tartó napjai, kivéve a munkaszüneti napokat.
Szállítás – a megrendelésben meghatározott Áruknak az Eladó által a Szállító útján a Vevő részére történő tényleges kézbesítése.
Szállító – az a futárcég, amellyel az Eladó együttműködik az Áruk kézbesítésében.
Jelszó – a Vevő által a Webáruházban történő regisztráció során kiválasztott betű-, digitális vagy egyéb karakterek sorozata, amelyet a Vevő Webáruházban lévő fiókjához való hozzáférés biztosítására használnak.
Vevő – olyan jogalany, akinek a Szabályzatokkal és jogszabályi rendelkezésekkel összhangban elektronikus szolgáltatás nyújtható, vagy akivel adásvételi szerződés köthető.
Fogyasztó – olyan természetes személy, aki a vállalkozóval olyan jogügyletet köt, amely nem kapcsolódik közvetlenül a gazdasági vagy szakmai tevékenységéhez.
Vásárlói számla – az egyes Vevők számára létrehozott egyedi panel, amelyet az Eladó indít el a nevében, miután a Vevő regisztrált és szerződést kötött a Vásárlói számla biztosítására.
Vállalkozó – olyan természetes személy, jogi személy vagy jogi személynek nem minősülő, de a törvény által jogképességgel felruházott szervezeti egység, amely saját nevében gazdasági vagy szakmai tevékenységet folytat, és gazdasági vagy szakmai tevékenységéhez közvetlenül kapcsolódó jogcselekményt végez.
Szabályzat – a jelen szabályzatot jelenti.
Regisztráció – a Szabályzatban meghatározott módon végrehajtott tényleges művelet, amely szükséges ahhoz, hogy az Ügyfél a Webáruház valamennyi funkcióját használni tudja.
Eladó – a PATON Europe Sp. z o.o., székhelye: Rzeszów (35-213), ul. Kapitałowa 4, NIP: 8133751525, REGON: 367842571, a Rzeszówi Kerületi Bíróság XII. gazdasági osztálya által vezetett vállalkozói nyilvántartásba a 0000687755 KRS szám alatt bejegyzett, 5.000 PLN alaptőkével; e-mail: biuro@paton.pl, amely egyúttal az Internetáruház tulajdonosa is.
Az Üzlet weboldala – az a weboldal, amely alatt az Eladó az Internetes Üzletet üzemelteti, és amely a paton.pl domain alatt működik.
Áru – az Eladó által az Áruház Weboldalán keresztül bemutatott termék, amely adásvételi szerződés tárgyát képezheti.
Állandó adathordozó – olyan anyag vagy eszköz, amely lehetővé teszi a Vevő vagy az Eladó számára a személyesen neki címzett információk tárolását oly módon, hogy az információkhoz a jövőben az információk felhasználási céljainak megfelelő ideig hozzáférhetők legyenek, és amely lehetővé teszi a tárolt információk változatlan formában történő újbóli megjelenítését.
Adásvételi szerződés – az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott szabályok szerint a Vevő és az Eladó között létrejött távértékesítési szerződés.
- § Általános rendelkezések és az online áruház használata
Az On-line shophoz fűződő minden jog, beleértve a tulajdonosi szerzői jogokat, a névhez, az internetes domainhez, az On-line shop weboldalához, valamint az On-line shop weboldalán elhelyezett sablonokhoz, űrlapokhoz, logókhoz, fényképekhez fűződő szellemi tulajdonjogokat, azok törvényes tulajdonosait illeti meg, és azok felhasználása csak meghatározott és törvényes módon történhet.
Az Eladó törekszik arra, hogy az internetes áruház használatát az internetezők számára valamennyi elterjedt internetböngésző, operációs rendszer, készüléktípus és internetkapcsolat-típus használatával lehetővé tegye. A Webáruház használatának minimális technikai feltételei a legalább Internet Explorer 11 vagy Chrome 39 vagy FireFox 34 vagy Opera 26 vagy Safari 5 vagy újabb verziójú, Javascript-et engedélyező, cookie-kat elfogadó böngésző és legalább 256 kbit/s sebességű internetkapcsolat. Az Üzlet weboldala legalább 1024×768 pixeles képernyőfelbontásra van optimalizálva.
Az Eladó a “cookie” fájlok mechanizmusát használja, amelyeket az Eladó szervere a Vevők végleges eszközének merevlemezére ment, amikor a Vevők az Üzlet Weboldalát használják. A cookie-k használata az Üzlet Weboldalának megfelelő működését célozza a Vásárlók végberendezésén. Ez a mechanizmus nem okoz kárt a Vevők végberendezésében, és nem okoz semmilyen konfigurációs változást a Vevők végberendezésében vagy az ezekre az eszközökre telepített szoftverben. Minden Ügyfél letilthatja a “cookie-k” mechanizmusát a végberendezés webböngészőjében. Az Eladó jelzi, hogy a cookie-k letiltása azonban nehézségeket okozhat, vagy lehetetlenné teheti a Webáruház weboldalának használatát. A sütik használatára vonatkozó részletes szabályok az Adatvédelmi szabályzatban találhatók.
Ahhoz, hogy a Vevő a Webáruházban a Webáruház Weboldalán keresztül vagy e-mailben rendelést adhasson le, és igénybe vehesse a Webáruház Weboldalain elérhető szolgáltatásokat, szükséges, hogy a Vevő aktív e-mail fiókkal rendelkezzen.
Ahhoz, hogy az Ügyfél telefonon keresztül rendelést adhasson le az Online Áruházban, szükséges, hogy a Vevő rendelkezzen aktív telefonszámmal és aktív e-mail fiókkal.
Tilos a Vevőnek jogellenes tartalmat szolgáltatni, valamint a Webáruházat, a Webáruház Weboldalát vagy az Eladó által nyújtott ingyenes szolgáltatásokat jogszabálysértő, erkölcsbe ütköző vagy harmadik személyek személyiségi jogait sértő módon használni.
Az Eladó kijelenti, hogy az internet nyilvános jellege és az elektronikus úton nyújtott szolgáltatások igénybevétele a Vevő adatainak illetéktelen személyek általi megszerzésének és módosításának kockázatával járhat, ezért a Vevőknek megfelelő technikai intézkedéseket kell alkalmazniuk a fent említett kockázatok minimalizálása érdekében. Különösen vírusirtó és személyazonosság-védelmi szoftvereket kell használniuk az internetet használók személyazonosságának védelme érdekében. Az Eladó soha semmilyen formában nem kérheti a Vevőtől, hogy jelszót adjon meg neki.
Nem megengedett, hogy az Internet Shop erőforrásait és funkcióit az Eladó érdekeit sértő tevékenységek végzésére használja a Vevő.
§ 3 Regisztráció
A Vásárlói fiók létrehozásához a Vevő köteles ingyenesen regisztrálni.
A regisztráció nem szükséges ahhoz, hogy megrendelést adjon le az Internetes áruházban.
A regisztrációhoz a Vevőnek ki kell töltenie az Eladó által a Webáruház Weboldalán elérhetővé tett regisztrációs űrlapot, és a kitöltött regisztrációs űrlapot elektronikus úton kell elküldenie az Eladónak a regisztrációs űrlapon a megfelelő funkció kiválasztásával. A regisztráció során a Vevő egyéni Jelszót állít be.
A regisztrációs űrlap kitöltése során a Vevőnek lehetősége van megismerni az Általános Szerződési Feltételeket, annak tartalmát az űrlap megfelelő mezőjének megjelölésével elfogadja.
A regisztráció során az Ügyfél önkéntesen hozzájárulhat személyes adatainak marketing célú kezeléséhez (hírlevél, promóciós ajánlatok kézhezvétele) a regisztrációs űrlap megfelelő négyzetének bejelölésével. Ebben az esetben az Eladó egyértelműen tájékoztatja az Ügyfél személyes adatainak gyűjtésének céljáról, valamint az adatok ismert vagy várható címzettjeiről.
Az Ügyfél személyes adatainak marketing célú feldolgozásához való hozzájárulása nem feltétele annak, hogy az Eladóval az Ügyfélszámla vezetésére vonatkozó szolgáltatás elektronikus nyújtására vonatkozó szerződést kössön. A hozzájárulás bármikor visszavonható az Ügyfél megfelelő nyilatkozatának az Eladóhoz történő benyújtásával. A nyilatkozatot például az Eladó címére e-mailben lehet elküldeni.
A kitöltött regisztrációs űrlap elküldését követően az Ügyfél a regisztrációs űrlapon megadott e-mail címre küldött e-mailben haladéktalanul megkapja az Eladó visszaigazolását a regisztrációról. Ebben a pillanatban létrejön a Vevői fiók vezetésére vonatkozó szolgáltatás elektronikus nyújtására vonatkozó megállapodás, és a Vevő lehetőséget kap arra, hogy hozzáférjen a Vevői fiókjához, és módosítsa a regisztráció során megadott adatokat. - § Megrendelések
Az Áruház Weboldalán található információk nem minősülnek a Polgári Törvénykönyv értelmében az Eladó által tett ajánlatnak, hanem csak felhívást jelentenek a Vevők számára, hogy adjanak ajánlatot az adásvételi szerződés megkötésére.
A Vevő a hét 7 napján, a nap 24 órájában rendeléseket adhat le a Webáruházban a Webáruház Weboldalán vagy elektronikus levélben.
A Vevő az Online Áruházban telefonon is leadhat megrendeléseket az Áruház Weboldalán feltüntetett órákban és napokon.
A Webáruház Weboldalán keresztül megrendelést leadó Vásárló a megrendelést az őt érdeklő Áruk kiválasztásával teljesíti. Az Áruk a megrendeléshez a “KOSÁRBA TÖLTÉS” opció kiválasztásával kerülnek hozzáadásra a Webáruház Weboldalán bemutatott adott Áruk alatt. A Vevő, miután a teljes megrendelést kitöltötte, és a “KOSÁRBA” a szállítási módot és a fizetési módot megjelölte, a megrendelést a megrendelőlapnak az Eladó részére történő elküldésével adja le, kiválasztva a “Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gombot az Áruház Weboldalán. A Vevő minden alkalommal, mielőtt a megrendelést elküldi az Eladónak, tájékoztatást kap a kiválasztott Áruk és a Szállítás teljes áráról, valamint minden olyan további költségről, amelyet az Adásvételi szerződéssel kapcsolatban köteles megfizetni.
A telefonos megrendelést leadó Vevő az Eladó által az Áruház Weboldalán megadott telefonszámot használja. Az Ügyfél telefonon adja le a megrendelést, megjelölve az Eladónak az Áruház Weboldalán található Áruk közül az Áruk nevét és a megrendelni kívánt Áruk mennyiségét. Ezt követően, a teljes megrendelés kitöltése után az Ügyfél meghatározza a szállítás módját és címét, valamint a fizetés módját, továbbá választása szerint megadja e-mail címét vagy levelezési címét a megrendelés megerősítése céljából. Minden egyes alkalommal, amikor az Ügyfél telefonos megrendelést ad le, az Eladó tájékoztatja az Ügyfelet a kiválasztott Áruk teljes áráról és a kiválasztott szállítási mód teljes költségéről, valamint minden olyan további költségről, amelyet az Ügyfél az adásvételi szerződéssel kapcsolatban köteles viselni.
Miután a Vevő telefonon keresztül leadta megrendelését, az Eladó tartós adathordozón a Vevő által megadott e-mail vagy postai címre elküldi az adásvételi szerződés feltételeinek megerősítését tartalmazó tájékoztatást. A visszaigazolásnak tartalmaznia kell különösen: az adásvételi szerződés tárgyát képező Áruk leírását, árát, a szállítási költséget és tájékoztatást minden egyéb olyan költségről, amelyet a Vevőnek az adásvételi szerződéssel kapcsolatban viselnie kell.
Az e-mailben leadott megrendelést a Vevő az Eladó által az Áruház Weboldalán megadott e-mail címre küldi. Az Eladónak küldött üzenetben az Ügyfél különösen a következőket adja meg: az Áruház Weboldalán bemutatott Árucikkek közül az Áruk nevét, színét és mennyiségét, valamint elérhetőségét.
Miután a 4.7. §-ban említett üzenet elektronikus úton beérkezett az Ügyféltől, az Eladó e-mailben válaszüzenetet küld az Ügyfélnek, amelyben megadja a regisztrációs adatait, a kiválasztott Áruk árát és a lehetséges fizetési módokat és a Szállítás módját annak költségével együtt, valamint tájékoztatást ad az Ügyfél által az Adásvételi szerződés alapján teljesítendő valamennyi további kifizetésről. Az üzenet tartalmazza továbbá az Ügyfél tájékoztatását arról, hogy az adásvételi szerződésnek az Ügyfél által e-mailben történő megkötése a megrendelt Áruk kifizetésének kötelezettségét vonja maga után. Az Eladó által nyújtott információk alapján az Ügyfél a megrendelést az Eladónak küldött e-mail üzenettel adhatja le, amelyben megjelöli a választott fizetési módot és a Szállítási módot.
A megrendelés leadása az Ügyfél által az Eladónak tett ajánlatot jelenti a megrendelés tárgyát képező Árukra vonatkozó adásvételi szerződés megkötésére.
A megrendelés leadását követően az Eladó visszaigazolást küld a megrendelés leadásáról az Ügyfél által megadott e-mail címre.
Ezt követően, a megrendelés leadásának visszaigazolását követően az Eladó a Vevő által megadott e-mail címre tájékoztatást küld a megrendelés feldolgozásra történő elfogadásáról. A megrendelés feldolgozásra történő elfogadásáról szóló tájékoztatás az Eladónak a fenti 4. § 9. pontjában említett ajánlat elfogadására vonatkozó nyilatkozata, és annak a Vevő általi kézhezvételével az adásvételi szerződés létrejön.
Az Adásvételi szerződés megkötését követően az Eladó megerősíti a Vevő számára a szerződési feltételeit azáltal, hogy azokat tartós adathordozón elküldi a Vevő e-mail címére vagy írásban a Vevő által a regisztráció vagy a megrendelés leadása során megadott címre.
§ 5 Fizetések
A PATON.PL Áruház weboldalán az adott Tétel mellett feltüntetett árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítási költségekre vonatkozó információkat, valamint minden olyan egyéb költséget, amelyet az Ügyfélnek az Adásvételi szerződéssel kapcsolatban kell viselnie, és amelyről az Ügyfelet a szállítási mód kiválasztásakor és a megrendelés leadásakor tájékoztatják.
A www.patonwelder.pl weboldalon érvényes árak bruttó árak, kizárólag a lengyelországi ügyfelek számára.
A www.paton.pl oldalon keresztül ingyenes kiszállítással történő megrendelések kizárólag a Lengyelországban vásárló ügyfelek számára érhetőek el.
A Paton.pl weboldalon feltüntetett árak nem veszik figyelembe a más országokba történő szállítás költségeit – ha az ügyfél bármit vásárol a Paton.pl weboldalon Lengyelországtól eltérő országba történő szállítással, akkor további szállítási költséget kell fizetnie, amelyet az adott országba történő tényleges szállítási költség alapján becsülünk meg.
Amennyiben a vásárló nem hajlandó vállalni a további szállítási költséget, a pénzt visszatérítjük a vásárlónak, és a megrendelést töröljük.
Házhozszállítás megrendelése esetén a megrendelt árut utánvéttel fizetheti ki, vagy más fizetési módot választhat:
Banki átutalás az Eladó bankszámlájára 40 1050 1562 1000 0090 3126 9609 (ebben az esetben a megrendelés feldolgozása azt követően kezdődik meg, hogy az Eladó elküldte a Vevőnek a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolást, és a pénzösszeg az Eladó bankszámláján jóváírásra került);
Fizetés a Przelewy24 rendszeren keresztül – bankkártyás fizetés vagy banki átutalás egy külső fizetési rendszeren keresztül przelewy24.pl, amelyet a PayPro S.A. üzemeltet, székhelye Poznań (Poznań) (ebben az esetben a megrendelés feldolgozása azt követően kezdődik, hogy az Eladó elküldte a Vevőnek a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolást, és az összeg jóváírásra került az Eladó bankszámláján). A fizetési kártya üzemeltetője a PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, bejegyezve a Poznańi Kerületi Bíróság Poznań Nowe Miasto és Wilda Poznańban, az Országos Bírósági Nyilvántartás 8. Gazdasági Osztálya által vezetett vállalkozói nyilvántartásba KRS számon 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068 alatt.
Részletfizetéses vásárlás – részletfizetéses vásárlás esetén a Credit Agricole bank ajánlatát veheti igénybe.
A vásárlónak 7 munkanapon belül meg kell fizetnie a megrendelés összegét a megkötött adásvételi szerződésből eredő összegben, amennyiben az előre fizetés formáját választotta.
A megrendelt áru átvételekor a székhelyünkön található üzletben (ul. Kapitałowa 4, 35-213 Rzeszów) készpénzzel vagy bankkártyával fizethet.
Ha a Vevő nem teljesíti a fizetést az ÁSZF 5.3. §-ában említett határidőn belül, az Eladó további határidőt szabhat a Vevőnek a fizetés teljesítésére, és tartós adathordozón tájékoztathatja a Vevőt a további határidőről, vagy jogosult a Vevő megrendelését a szerződéstől való elállással a Polgári Törvénykönyv 491. cikke alapján törölni. Ha a fizetésre póthatáridőt szabnak, az Eladónak egy értesítést is mellékelnie kell, hogy a határidő eredménytelen elteltével az Eladó eláll az adásvételi szerződéstől. Ha a második fizetési határidő eredménytelenül jár le, az Eladó a Polgári Törvénykönyv 491. cikke szerint tartós adathordozón elküldi a Vevőnek a szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozatot. - § Szállítás
Az Eladó a Szállítást a Lengyel Köztársaság területén, valamint Ausztriába, Belgiumba, Franciaországba, Németországba, Olaszországba, Hollandiába, Portugáliába, Spanyolországba, Svédországba, Németországba és az Egyesült Királyságba teljesíti.
Az Eladó köteles az adásvételi szerződés tárgyát képező Árut hibátlanul leszállítani.
Az Eladó az Áruház honlapján közzéteszi a Szállításhoz és a Megrendelés teljesítéséhez szükséges munkanapok számáról szóló információkat.
Az Áruház Weboldalán feltüntetett Szállítási és Megrendelés-teljesítési idő az ÁSZF 5.2. §-ának megfelelően Munkanapokban számítandó.
A megrendelt Áruk a Szállító útján kerülnek kiszállításra a Vevő részére a megrendelőlapon megadott címre.
Az Áruknak az Ügyfél részére történő feladásának napján az Eladó által történő feladásról szóló megerősítő tájékoztatást küldünk az Ügyfél e-mail címére.
A Vevő köteles a kiszállított csomagot az adott típusú csomagok esetében szokásos időben és módon megvizsgálni. Ha a csomagot sérültnek vagy hibásnak találja, az Ügyfélnek joga van felkérni az Eladó egyik alkalmazottját, hogy készítsen megfelelő jegyzőkönyvet.
Az Eladó a Vevő akaratának megfelelően a kiszállított csomaghoz csatolja a kiszállított árukról szóló nyugtát vagy áfás számlát.
Abban az esetben, ha a Vevő nem tartózkodik az általa a megrendelés leadásakor szállítási címként megadott címen, az Eladó egyik alkalmazottja értesítést hagy vagy megkísérli telefonon felvenni vele a kapcsolatot annak érdekében, hogy megállapítsa azt az időpontot, amikor a Vevő jelen lesz. Abban az esetben, ha a megrendelt Árut a Szállító visszaküldi a Webáruházba, az Eladó e-mailben vagy telefonon felveszi a kapcsolatot a Vevővel, és újraszervezi vele a Szállítás időpontját és költségeit. - § Jótállás
Az Eladó biztosítja a fizikai és jogi hibáktól mentes Áruk leszállítását. Az Eladó felel a Vevővel szemben, ha az Áruk fizikai vagy jogi hibával rendelkeznek (szavatosság).
Ha az Áruk hibásak, a Vevő jogosult:
árcsökkentő nyilatkozatot tehet, vagy elállhat az adásvételi szerződéstől, kivéve, ha az Eladó haladéktalanul és a Vevő számára túlzott kellemetlenségek nélkül kicseréli a hibás Árut hibátlanra, vagy eltávolítja a hibát.
követelheti, hogy a hibás Árut cserélje ki hibátlan Árura vagy távolítsa el a hibát. Az Eladó köteles a hibás Árukat a Vevő számára túlzott kényelmetlenséget nem okozó ésszerű időn belül hibamentes Árukkal kicserélni vagy a hibát eltávolítani.
Ez a korlátozás nem alkalmazandó, ha az Eladó az Árut már kicserélte vagy kijavította, vagy az Eladó nem tett eleget a hibátlan Áru kicserélésére vagy a hiba eltávolítására vonatkozó kötelezettségének. A Vevő az Eladó által javasolt hibaelhárítás helyett követelheti az Áruk hibátlan Árukkal való kicserélését, vagy az Áruk kicserélése helyett a hibák kijavítását, kivéve, ha az Áruk szerződésszerűvé tétele a Vevő által választott módon lehetetlen vagy az Eladó által javasolt módhoz képest túlzott költségekkel járna. A túlzott költségek felmérésekor figyelembe kell venni a hibátlan Áruk értékét, a feltárt hiba típusát és jelentőségét, valamint azokat a kellemetlenségeket, amelyeknek a Vevő a kielégítés más módjával lenne kitéve.
Az Eladó megtagadhatja a Vevő kérésének teljesítését, ha a hibás Áruknak az adásvételi szerződésnek való megfeleltetése a Vevő által választott módon lehetetlen vagy az adásvételi szerződésnek való megfeleltetés más lehetséges módjához képest túlzott költségekkel járna. A javítás vagy csere költségeit az Eladó viseli.
A szavatossági jogokat gyakorló Vevő köteles a hibás árut az Eladó címére szállítani. Fogyasztónak minősülő Vevő esetében a szállítás költségeit az Eladó viseli.
Az Eladó szavatossági felelősséggel tartozik, ha az áru Vevőnek történő átadásától számított két év eltelte előtt fizikai hibát észlel. A hiba kijavítására vagy az Áru hibátlan Árura való kicserélésére vonatkozó igény egy év elteltével évül el, de ez az időtartam nem évülhet el az első mondatban meghatározott időtartam lejárta előtt. Ezen időszakon belül a Vevő elállhat az adásvételi szerződéstől, vagy az áru hibája miatt árleszállításra vonatkozó nyilatkozatot tehet. Ha a Vevő az Áru hibátlanra cseréjét vagy a hiba elhárítását kérte, az adásvételi szerződéstől való elállásra vagy árleszállításra vonatkozó nyilatkozat megtételére nyitva álló határidő az Áru kicserélésére vagy a hiba elhárítására nyitva álló határidő eredménytelen lejártával kezdődik.
Az Árukkal vagy az adásvételi szerződés teljesítésével kapcsolatos bármilyen reklamációt a Vevő írásban az Eladó címére címezheti.
Az Eladó a reklamációt tartalmazó kérelem keltétől számított 14 napon belül válaszol a Vevő által bejelentett, az Árukkal vagy az adásvételi szerződés teljesítésével kapcsolatos reklamációra.
A Vevő az Eladó által elektronikus úton nyújtott ingyenes szolgáltatások igénybevételével kapcsolatban nyújthat be panaszt az Eladóhoz. A panaszt elektronikus úton lehet benyújtani és elküldeni a biuro@paton.com.pl címre. A Vevőnek a panaszba bele kell foglalnia a probléma leírását. Az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül megvizsgálja a panaszt, és választ ad a Vevőnek.
Az Eladó nem alkalmazza a fogyasztói jogviták bíróságon kívüli rendezéséről szóló 2016. szeptember 23-i törvényben említett peren kívüli vitarendezést. - § Jótállás
Az Eladó által értékesített árukra az áru gyártója vagy a forgalmazó által nyújtott jótállás vonatkozhat.
A jótállással fedezett Áruk esetében a jótállás meglétére és tartalmára vonatkozó információkat minden alkalommal az Áruház Weboldalán kell bemutatni. - § Elállás az adásvételi szerződéstől
Ön jogosult 14 napon belül indoklás nélkül elállni a szerződéstől.
Egy áru értékesítése esetén az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amikor Ön az árut birtokba veszi, vagy amikor a fuvarozótól eltérő, Ön által megjelölt harmadik személy az árut birtokba veszi.
Több, külön-külön szállított áru vásárlása esetén az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amikor Ön az utolsó árut birtokba veszi, vagy amikor a fuvarozótól eltérő és az Ön által megjelölt harmadik fél az utolsó árut birtokba veszi.
Részletekben vagy részekben szállított áruk vásárlása esetén az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amikor Ön az utolsó részletet vagy részt birtokba vette, vagy amikor a fuvarozótól eltérő és az Ön által megjelölt harmadik személy az utolsó részletet vagy részt birtokba vette.
Meghatározott időszakon belüli rendszeres áruszállításra vonatkozó szerződés esetén az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amikor Ön az első terméket birtokba vette, vagy amikor a fuvarozótól eltérő és az Ön által megjelölt harmadik fél az első terméket birtokba vette.
Az elállási jog gyakorlása érdekében tájékoztatnia kell minket, azaz a PATON Europe Sp. z o. o., 35-213 Rzeszów, ul. Kapitałowa 4, telefonszám: PATON Europe Sp. z o. o., 35-213 Rzeszów, telefonszám: PATON Europe Sp. z o. o., 35-213 Rzeszów, ul: 22 290 86 96, e-mail: masterweld@paton.pl a szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről egyértelmű nyilatkozatban (például postai úton, faxon vagy e-mailben küldött levélben). Használhatja a honlapunkon elérhető elállási nyilatkozatmintát, de ez nem kötelező.
Az elállási nyilatkozatot vagy bármely más egyértelmű nyilatkozatot elektronikusan is kitöltheti és elküldheti a https://paton.pl/zwrot-towaru/ weboldalunkon. Ha ezzel a lehetőséggel él, akkor az elállási nyilatkozatának kézhezvételéről haladéktalanul elküldünk Önnek egy visszaigazolást tartós adathordozón (például e-mailben).
Ha Ön eláll az adásvételi szerződéstől, azt úgy tekintjük, hogy az nem jött létre.
Az elállási határidő betartásához elegendő, ha az elállási jog gyakorlásáról szóló közleményét az elállási határidő lejárta előtt elküldi.
Ha a Fogyasztó az adásvételi szerződéstől való elállásra vonatkozó nyilatkozatát azelőtt tette meg, hogy az Eladó elfogadta volna az ajánlatát, az ajánlat érvényét veszti.
Az Eladó köteles haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztónak az adásvételi szerződéstől való elállásra vonatkozó nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni a Fogyasztó által teljesített valamennyi kifizetést, beleértve az áru Fogyasztónak történő kiszállításának költségét is. Az Eladó visszatarthatja a Fogyasztótól kapott kifizetések visszatérítését mindaddig, amíg vissza nem kapja az árut, vagy amíg a Fogyasztó nem szolgáltat bizonyítékot az áru visszaküldéséről, attól függően, hogy melyik esemény következik be előbb.
Ha az elállási jogát gyakorló Fogyasztó az Eladó által felajánlott legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, az Eladó nem köteles megtéríteni a Fogyasztónak a Fogyasztó által viselt többletköltségeket.
A Fogyasztó köteles az árut haladéktalanul, de legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszaküldeni az Eladónak. A határidő betartásához elegendő, ha az Árut az Eladó címére az említett határidő lejárta előtt visszaküldi.
Elállás esetén a Fogyasztónak minősülő Vevő csak az Áruk visszaküldésének közvetlen költségeit viseli.
Amennyiben az Áru jellegéből adódóan nem küldhető vissza postai úton a szokásos módon, az Eladó az Üzlet Weboldalán tájékoztatja a Fogyasztót a visszaküldés költségeiről. Az ilyen visszaküldés költségei legfeljebb 150 PLN-re becsülhetők (elsősorban a nagyméretű, raklapos szállítást igénylő csomagokra vonatkozik).
A Fogyasztó felel az Áruknak az Áruk természetének, jellemzőinek és működésének megállapításához szükséges mértéket meghaladó használatból eredő értékcsökkenéséért.
Az Eladó a Fogyasztó által használt fizetési móddal megegyező módon téríti vissza a fizetést, kivéve, ha a Fogyasztó kifejezetten hozzájárult egy másik, a Fogyasztó számára költségekkel nem járó visszatérítési módhoz.
A Fogyasztó elállási joga kizárt abban az esetben, ha:
olyan szerződés, amelyben az ár vagy a díjazás a pénzügyi piac olyan ingadozásaitól függ, amelyek nem állnak a kereskedő ellenőrzése alatt, és amelyek az elállási határidő lejárta előtt bekövetkezhetnek;
olyan termék szállítására vonatkozó szerződés, amely nem előre gyártott, nem a fogyasztó igényei szerint készült vagy nem a fogyasztó egyéni igényeinek kielégítésére szolgál;
olyan szerződés, amelyben a teljesítés tárgya gyorsan romló vagy rövid eltarthatósági idejű dolog;
olyan szerződés, amelyben a teljesítés tárgya olyan lezárt csomagolásban szállított termék, amelyet felbontás után egészségügyi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni, ha a csomagot a szállítást követően felbontották;
olyan szerződés, amelyben a teljesítés tárgya olyan dolog, amely a szállítást követően természeténél fogva elválaszthatatlanná válik más dologtól;
olyan alkoholos italok szállítására vonatkozó szerződés, amelynek árában az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, amelynek szállítására csak 30 nap elteltével kerülhet sor, és amelynek értéke a kereskedő által nem befolyásolható piaci ingadozásoktól függ;
olyan szerződés, amelyben a fogyasztó kifejezetten kérte a kereskedőt, hogy sürgős javítás vagy karbantartás elvégzése céljából keresse fel őt. Ha a kereskedő a fogyasztó által kért szolgáltatásokon túlmenő szolgáltatásokat nyújt, vagy a javítás vagy karbantartás elvégzéséhez szükségszerűen használt cserealkatrészeken kívüli árukat biztosít, a fogyasztónak a kiegészítő szolgáltatások vagy áruk tekintetében elállási joga van;
a lezárt csomagolásban szállított hang- vagy képfelvételek vagy számítógépes programok szállítására vonatkozó szerződés, ha a csomagolást a szállítást követően felbontják;
újságok, folyóiratok vagy magazinok szállítására vonatkozó szerződés, az előfizetési szerződés kivételével;
nyilvános árverésen kötött szerződés;
§ Ingyenes szolgáltatások
Az Eladó a Vevők számára elektronikus úton ingyenes szolgáltatásokat nyújt:
Hírlevél;
Vásárlói fiók vezetése.
A 10. § 1. pontjában megjelölt szolgáltatások a hét 7 napján, a nap 24 órájában vehetők igénybe.
Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a felsorolt, kiválasztott szolgáltatásokhoz való hozzáférés típusát, formáját, idejét és módját megválassza és megváltoztassa, melyről a Vásárlókat az ÁSZF módosításának megfelelő módon tájékoztatja.
A Hírlevél szolgáltatást minden Vevő az e-mail címét megadó, az Eladó által az Áruház Weboldalán elérhetővé tett regisztrációs űrlapon keresztül veheti igénybe. A kitöltött regisztrációs űrlap elküldését követően a Vevő a regisztrációs űrlapon megadott e-mail címre haladéktalanul visszaigazoló e-mailt kap az Eladótól. Ebben a pillanatban a Hírlevél szolgáltatás elektronikus nyújtására vonatkozó szerződés létrejön.
A Vevő a regisztrációs folyamat során ezen felül a regisztrációs űrlapon bejelölhet egy megfelelő négyzetet a Hírlevél szolgáltatásra való feliratkozás érdekében.
A Hírlevél szolgáltatás abból áll, hogy az Eladó a Vevő e-mail címére elektronikus üzenetet küld, amely az Eladó által kínált új termékekről vagy szolgáltatásokról szóló információkat tartalmaz. A hírlevelet az Eladó minden olyan Vevőnek elküldi, aki feliratkozott rá.
Minden egyes, az érintett Vevőknek küldött hírlevél tartalmazza különösen: a feladóra vonatkozó információkat, a “tárgy” mezőt, amely meghatározza az üzenet tartalmát, valamint az ingyenes hírlevél-szolgáltatásról való lemondás lehetőségéről és módjáról szóló információkat.
Az Ügyfél bármikor lemondhat a hírlevélről a hírlevél szolgáltatás részeként küldött minden egyes e-mailben található linken keresztül történő leiratkozással, vagy az Ügyfélfiókban a megfelelő mező aktiválásával.
Az Ügyfélszámla szolgáltatás az Általános Szerződési Feltételekben leírt feltételek szerinti regisztrációval érhető el, és abból áll, hogy a Vevő számára egy külön erre a célra szolgáló panelt biztosít az Üzlet weboldalán belül, amely lehetővé teszi a Vevő számára a regisztráció során megadott adatok módosítását, valamint a megrendelések állapotának és a már teljesített megrendelések előzményeinek nyomon követését.
A Regisztrációt végrehajtó Vevő kérvényt nyújthat be az Eladóhoz a Vevő Fiókjának törlésére, azonban a Vevő Fiókjának az Eladó általi törlésére irányuló kérés esetén a kéréstől számított 14 napig lehet a Fiókot törölni.
Az Eladó jogosult a Vevő Fiókjához és ingyenes szolgáltatásaihoz való hozzáférést letiltani abban az esetben, ha a Vevő az Eladó vagy más Vevők kárára cselekszik, a Vevő megsérti a törvényt vagy az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit, valamint ha a Vevő Fiókjához és ingyenes szolgáltatásaihoz való hozzáférés letiltása biztonsági okokból indokolt – különösen: az Áruház Weboldalának biztonságának a Vevő általi megsértése vagy egyéb hacker tevékenység. Az Ügyfél Fiókjához és ingyenes szolgáltatásaihoz való hozzáférés fent említett okokból történő letiltása a Vevő Fiókjához és ingyenes szolgáltatásaihoz való hozzáférés letiltásának alapjául szolgáló probléma megoldásához szükséges ideig tart. Az Eladó a Vevő Fiókjához és az ingyenes szolgáltatásokhoz való hozzáférés blokkolásáról e-mailben értesíti a Vevőt a Vevő által a regisztrációs űrlapon megadott címre.
- § Személyes adatok védelme
Az Eladó a Vevőknek a Regisztráció, az egyszeri megrendelés leadása és az Eladó által nyújtott elektronikus szolgáltatások nyújtása keretében, illetve az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott egyéb körülmények között önkéntesen az Eladó rendelkezésére bocsátott személyes adatainak kezelője.
Az Eladó a Vevők személyes adatait a megrendelések feldolgozása, az Eladó által nyújtott elektronikus szolgáltatások nyújtása, valamint az Általános Szerződési Feltételekben és az Adatvédelmi Szabályzatban meghatározott egyéb célok érdekében kezeli. Az adatok kezelése kizárólag a törvényi rendelkezések vagy a Vevő által kifejezett hozzájárulás alapján, a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelően történik.
A Vevő a személyes adatait önkéntesen adja meg az Eladónak, azzal a kikötéssel azonban, hogy bizonyos adatok megadásának elmulasztása a Regisztrációs folyamat során lehetetlenné teszi a regisztrációt és a Vevői fiók létrehozását, valamint a Vevői fiók regisztrációja nélküli megrendelés leadását és teljesítését.
Mindenkinek, aki az Eladónak személyes adatait megadja, joga van azok tartalmához hozzáférni, helyesbíteni vagy kérni azok törlését, illetve a törvényben meghatározott esetekben kérheti személyes adatai kezelésének megszüntetését.
Az Eladó védi a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat, és mindent megtesz annak érdekében, hogy megvédje azokat a jogosulatlan hozzáféréstől vagy jogosulatlan személyek általi felhasználástól.
Az Eladó a Vevő személyes adatait a Szállítónak a Szállítás teljesítéséhez szükséges mértékben továbbítja.
Amennyiben a Vevő a przelewy24.pl rendszeren keresztül történő fizetést választja, személyes adatait a fizetés lebonyolításához szükséges mértékben továbbítja a PayPro S.A. részére. Elszámoló Ügynök, székhelye Poznań (60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15), bejegyezve a Poznańi Kerületi Bíróság Poznań – Nowe Miasto és Wilda Poznań, 8. Kereskedelmi Osztálya által vezetett vállalkozói nyilvántartásba a KRS szám alatt 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068. - § Szerződés felmondása (nem vonatkozik az adásvételi szerződésekre)
Mind a Vevő, mind az Eladó bármikor, indoklás nélkül felmondhatja az elektronikus úton történő szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződést, a másik fél által a fent említett szerződés felmondása előtt szerzett jogok és az alábbi rendelkezések fenntartása mellett.
Az elektronikus úton történő szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződést a regisztrációt végző Vevő az Eladónak küldött megfelelő szándéknyilatkozatával szünteti meg, bármely olyan távközlési eszköz felhasználásával, amely lehetővé teszi az Eladó számára, hogy a Vevő szándéknyilatkozatát megismerje.
Az Eladó az elektronikus úton történő szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződést a Vevőnek a Vevő által a Regisztráció során megadott e-mail címre küldött megfelelő szándéknyilatkozatával szünteti meg. - § Záró rendelkezések
Az Eladó felel a szerződés nem vagy nem megfelelő teljesítéséért, de a Vállalkozó Ügyféllel kötött szerződések esetében az Eladó csak szándékos károkozás esetén és a Vállalkozó Ügyfélnél ténylegesen felmerült veszteségek erejéig felel.
A jelen Általános Szerződési Feltételek tartalma kinyomtatással, adathordozóra mentéssel vagy letöltéssel bármikor rögzíthető az Üzlet Weboldaláról.
A megkötött adásvételi szerződésből eredő vita esetén a felek igyekeznek az ügyet békés úton rendezni. A jelen Általános Szerződési Feltételekből eredő valamennyi jogvitára a lengyel jog az irányadó.
Az Eladó tájékoztatja a Fogyasztónak minősülő Vásárlót a peren kívüli panasz- és igényérvényesítési eljárások igénybevételének lehetőségéről. Az ezen eljárásokhoz való hozzáférés szabályai elérhetőek a bíróságon kívüli vitarendezésre jogosult szervezetek irodáiban vagy weboldalain. Ezek lehetnek különösen a fogyasztói ombudsmanok vagy a Vajdasági Kereskedelmi Ellenőrzési Felügyelőségek, amelyek listája elérhető a Verseny- és Fogyasztóvédelmi Hivatal honlapján a http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php címen.
Az eladó tájékoztat, hogy a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ címen található egy platform a fogyasztók és vállalkozások közötti online vitarendezéshez uniós szinten (ODR platform).
Az Eladó fenntartja a jogot a jelen Általános Szerződési Feltételek módosítására. Az Eladó által az új Általános Szerződési Feltételek hatályba lépése előtt teljesítésre elfogadott valamennyi megrendelés az Ügyfél megrendelésének időpontjában hatályos Általános Szerződési Feltételek alapján kerül teljesítésre. Az Általános Szerződési Feltételek módosítása az Üzlet honlapján történő közzétételtől számított 7 napon belül lép hatályba. Az Eladó az új Általános Szerződési Feltételek hatályba lépése előtt 7 nappal a Vevőt a módosított Általános Szerződési Feltételek szövegére mutató linket tartalmazó e-mailben küldött üzenetben tájékoztatja az Általános Szerződési Feltételek módosításáról. Amennyiben a Vevő nem fogadja el az új ÁSZF-et, köteles erről az Eladót tájékoztatni, ami a szerződés felmondását eredményezi az ÁSZF 12. §-ában foglaltak szerint.
Az Általános Szerződési Feltételek 2020.02.02.02-án lépnek hatályba.
Cégadatok:
PATON Europe Sp. z o.o.
35-213 Rzeszów, ul. Kapitałowa 4.
NIP: 813 375 25 15
Regon: 367842571
biuro@paton.pl
A weboldal technikai támogatását a SEO ügynökség biztosítja.
PATON Europe Sp. z o. o.
4, rue Kapitałowa
35-213 Rzeszów, Pologne
Numéro de TVA : PL8133751525
Numéro d’enregistrement de l’entreprise : 367842571
Registre de la Cour : 0000687755
Segítségre van szüksége? Hívjon minket:
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.
- Image
- SKU
- Rating
- Price
- Stock
- Availability
- Add to cart
- Description
- Content
- Weight
- Dimensions
- Additional information
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.